נפטרתי משומן בטני בעזרת טיפולים אסתטיים

אני ספורטאית, מתאמנת כמעט כל יום. לתומי האמנתי שהספורט יפתור לי את בעיית השומן שהצטבר לי באזור הבטן והירכיים במהלך השנים. טעיתי ובגדול. לא משנה כמה כפיפות בטן אעשה, לאיזה מרחקים ארוץ, וכמה בריכות אשחה. השומן נשאר. כשהחלטתי שאני רוצה להיפטר מהשומן הביטני במותניים ובירכיים, חקרתי, שאלתי חברות, והבנתי שרק בעזרת מכשור טכנולוגי מתקדם אפשר להיפטר ממנו ולחזור לגזרה שהייתה לי פעם.

פניתי לקליניקה החדשה של ד"ר לריסה ברק, רופאת משפחה שהתמחתה בבית החולים רמב"ם, ומזה 20 שנה עוסקת בתחום הרפואה האסתטית. בחרתי בה בגלל הידע והמיומנות שלה, וגם בגלל שבקליניקה נמצא מכשור מתקדם עם הטכנולוגיות הכי חדשות ופורצות דרך של חברות עולמיות.

קרדיט צילום : יח"צ

טיפול המסת שומנים באזורי הגוף הוא מהמבוקשים ביותר. ד"ר ברק העבירה על אזור הבטן והירכיים ידית שהקפיאה את תאי השומן בקור של מינוס 8 מעלות ושרפה אותם, זאת מבלי לפגוע ברקמות האחרות בגוף ומבלי שהשומן יכנס למחזור הדם. ברור שהקור חודר לגוף ואני לא הרגשתי אותו בכלל. הטיפול נועד לאנשים אופטימיים עם סבלנות (כמוני) כי השומן מתפרק לאט ויוצא מהגוף דרך הצואה והשתן בתהליך הלוקח עד 6 שבועות ליציאה מלאה. אבל היה שווה לחכות. בתוצאות הבחנתי כבר אחרי השבוע הראשון, ובתום 6 שבועות השינוי היה דרמטי. השומנים כמו נעלמו, ההיקפים הוצרו וסילואט הגוף הפך דק וגבעולי.

עכשיו הזמנתי תור לטיפול  משלים, ה-"אלקטרו מיו סטימוליישן" לחיזוק שרירי הבטן. כל מה שצריך לעשות הוא לשכב על הגב והמכשיר "מזיע" בשבילי. בשעת טיפול אחת, המכשיר מייצר 59,000 התכווצויות שריר, הגורמים להורדה של 25% שומן באזור המטופל וחיזוק השרירים. מבטיחה לדווח.

קרדיט צילום : יח"צ

טלפון: 8420*  052-6382121

תל אביב, רחוב הארבעה 28 קומה 20 בניין צפוני חגג’ גרופ

זכרון יעקב, היין 9,

ירושלים, טלפון 077-602-1112

אתר – larisabarakdr@gmail.com

פייסבוק : https://www.facebook.com/LBarakMilan/

 אינסטגרם : dr.larisabarak

כתיבת תגובה

עם WordPress.com אפשר לעצב אתרים כאלה
להתחיל